Nyersanyagok és késztermékek

 

A játékban összesen 13 féle termék található. 6 nyersanyag, melyek a késztermékek legyártásához szükségesek. 7 késztermék, melyek különböző módon kerülnek felhasználára. Mind a nyersanyag, mind a késztermék megvásárolható a piacon és előállítható különböző cégekben.

 
Nyersanyagok
 
Vas
 
 
A vas a fegyverek előállításához szükséges nyersanyag.
 
Búza
 
 
A búza a kenyér előállításához szükséges nyersanyag.
 
Olaj
 
Az olaj a repjegyek nyomtatásához szükséges nyersanyag.
 
 
 
A kő kórházak és védelmi rendszerek építéséhez szükséges nyersanyag.
 
Fa
 
A fa házak építéséhez szükséges nyersanyag.
 
Gyémánt
 
A gyémánt ajándék előállításához szükséges nyersanyag.
 
 
Késztermékek
 
Fegyver
 
A fegyverek felhasználásával növelni tudod a csatába bevitt ütések erősségét. Egy ütéshez csak egy fegyvert használhatsz (minőségtől függetlenül), használatot követően a fegyver megsemmisül.

 Minél nagyobb a fegyver minősége, annál nagyobb mértékben növeli a bevitt sebzést:
 
Minőség Szükséges vasmennyiség Szükséges képzettségpont Sebzés 
Q1 2 +20%
Q2 4 +40%
Q3 6 +60%
Q4 8 +80%
Q5 10 10  +100%

Ház
 
 
A házak napváltáskor töltenek vissza bizonyos mennyiségű életerő limitet (Food limit), az azokat birtokló játékosok számára. (Vigyázat! Ha megvetted a házat, csak a következő napváltástól tölt vissza életerő limitet!) Minőségtől függően 1-5 életerő limitet:
 
Ads by OnlineBrowserAdvertisingAd Options
 
Minőség Szükséges famennyiség Szükséges képzettségpont Regenerálódás napváltáskor
Q1 600  600  1
Q2 1200  1200  2
Q3 1800  1800  3
Q4 2400  2400  4
Q5 3000  3000  5

Tudnivalók
  • A polgárok egyszerre csak egy házat használhatnak.
  • A házak lerombolhatatlanok.
  • Ha több ház is van a raktáradban, akkor csak a legjobb minőségű tölti vissza az életerő limitet.
Ajándék
 
 
Az ajándék (az élelmiszerhez hasonlóan) életerőpontot tölt fel, ezáltal többletsebzést biztosít. Minőségtől függően biztosítja ezt. Egy polgár alap esetben, naponta 10 ajándékot használhat fel (minőségtől függetlenül). Ezt bővítheti Birtok (Estate) megvásárlásával akár 15-re is. Az ajándék minőségtől függően tölti vissza az életerőt (10-50).
 
Minőség Szükséges gyémántmennyiség Szükséges képzettségpont Regenerálódás
Q1 10 
Q2  20 
Q3  30 
Q4  40 
Q5 10  10  50 

Étel
 
 
Az étel (az ajándékhoz hasonlóan) életerőpontot tölt fel, ezáltal többletsebzést biztosít. Minőségtől függően biztosítja ezt. Egy polgár alap esetben, naponta 10 ételt használhat fel (minőségtől függetlenül). Ezt bővítheti Ház (House) megvásárlásával akár 15-re is, sőt, a motiválással 20-ra. Az étel minőségtől függően tölti vissza az életerőt (10-50).
 
Minőség Szükséges búzamennyiség Szükséges képzettségpont Regenerálódás
Q1 10 
Q2 20 
Q3 30 
Q4 40 
Q5 50 
Repjegy
 
A jegyet az egyik régióból a másikba történő utazás során használjuk fel. Minőségtől függetlenül abba a régióba utazol, amelyikbe szeretnél. De neked sem mindegy, hogy turista, vagy első osztályon utazol! Minél magasabb a jegy minősége, annál kevesebb életerőpontot veszítesz az utazást követően.
 
Ads by OnlineBrowserAdvertisingAd Options
 
Minőség Szükséges olajmennyiség Szükséges képzettségpont Életerő veszteség 
Q1 40 
Q2 30 
Q3 12  12  20 
Q4 16  16  10 
Q5 20  20 

Védelmi rendszer
 
 
A védelmi rendszerek( Defense System) olyan épületek, melyeket a kongresszus megszavazás esetén egy bizonyos régióba lehet elhelyezni, ezzel is segítve a védelmet a harcok során. Ezen épület segítségével a harocosok sebzése növekedik, ha épp egy olyan körben harcolnak, ahol ez a védelmi rendszer le van rakva.
 
Minden régióban 26 szabad építkezési ponttal rendelkezik, így korlátozva van, hányat tehetünk le ezekből. A q1 védelmi rendszer 2 építési pontba kerül, a q2 3, q3 4 és így tovább. Ezeket 1-16 körökbe lehet elhelyezni, és az adott körben aktiválódnak, így növelik a harcosok bevitt sebzését. Ha a kör elveszik, a védelmi rendszert is pótlni kell. Ha a csata elveszett, az összes védelmi rendszer megsemmisül, még az is, ahol nyertük a kört és megmaradt a védelmi rendszer.
 
Minőség Szükséges kőmennyiség Szükséges képzettségpont Többletsebzés
Q1 2400  2400  5% 
Q2 4800  4800  10% 
Q3 7200  7200  15% 
Q4 9600  9600  20% 
Q5 12000  12000  25% 

Védelmi rendszer elkészítése és elhelyezése
Ads by OnlineBrowserAdvertisingAd Options
 
  • Cégek gyártják, piacon vásárolható
  • Adományozd az épületet az állam raktárának, hisz csak ő tudja elhelyezni. Válaszd ki a felső menüsorban a Country menüből a Laws almenüt. A feljövő új oldalon pedig legalul tudsz adományozni (donate).
  • Kérvényezd a védelmi rendszer elhelyezését (Csak az elnök tudja). Ezt a fentebb említett Laws menüben tudod kérvényezni.
  • A kongresszusi kérvény elfogadása után automatikusan elhelyeződik.
Kórház
 
 
Hasonló funkcióval rendelkezik, mint a védelmi rednszer. A különbség csupán az, hogy nem sebzést növel, hanem az életerő veszteséget csökkenti ütésenként.
 
Minőség Szükséges kőmennyiség Szükséges képzettségpont Életerő veszteség/ütés
Q1 2400  2400  9,5 
Q2 4800  4800 
Q3 7200  7200  8,5 
Q4 9600  9600 
Q5 12000  12000  7,5 

Kórház elkészítése és elhelyezése
  • Megegyezik a védelmi rendszerrel